The Modern Kitchen - czyli lalka z kuchnią

. .
Nie mogłam się powstrzymać i nabyłam lalkową kuchnię od Defa Lucy. Oczywiście za jej zakupem przemawiał kolor, bo jest biała! W związku z czym idealnie będzie pasowała do moich skandynawskich wnętrz.

Oto przed wami Defa Lucy The Modern Kitchen



Opis na pudełku informuje, że kuchnia Defa Lucy jest bardzo stylowa oraz zawiera najnowszy sprzęt gospodarstwa domowego.


I jest to prawda znajdziemy tu płytę kuchenną z dwoma palnikami, piekarniko-mikrofalę, zmywarkę, wyciąg i lodówkę. Wszystkie funkcjonalności zostały pokazane na opakowaniu, ale nie byłabym sobą, gdybym wszystkiego nie przetestowała.


Niestety kuchnia ma jeden duży minus - lalka przewyższa ją o głowę. Co ciekawe - patrząc na zestaw w pudełku nie widać tego, gdyż znajduje się on na postumencie. Ale nie jest to domena kuchni klonikowej. Mattelowi też się zdarzyło TUTAJ. Jeśli o mnie chodzi to dam sobie z tym radę - dorobię niewielki cokół na dole i górne szafki podniosę dorabiając ścianę z kafelkami.


Pozostałe własności kuchenki są jednak w najlepszym porządku. W każdym razie piekarnik i palniki na kuchence świecą.


Lodówka jest pełna pudełek z jedzeniem.


Ponadto jedna z szafek zamienia się w stołeczek do siedzenia.


Moim zdaniem w obecnej formie te mebelki pasują przede wszystkim na lalki wielkości  monsterek, nie wydają się przy nich za małe.


Swoją drogą szalenie podoba mi się ilość akcesoriów dołączona do zestawu. Poza pudełkami udającymi produkty spożywcze znajdziemy tu  trzy gotowe dania na talerzach (ziemniaki, steki i pizza)


Ponadto dołączono różne utensylia kuchenne: garnek i patelnię z pokrywkami, chochlę, łopatkę, szumówkę, nóż, tasak, filiżankę ze spodeczkiem i zestaw sztućców dla jednej osoby.


Najfajniejsze jest jednak to, że wszystko można otworzyć, obejrzeć. Żywność można pochować. Wraz z efektami świetlnymi kuchnia ta wygląda dość wiarygodnie jak na zabawkę tej klasy.


Posumujmy:
Zalety:
- duża ilość akcesoriów
- możliwość otwierania szafeczek
- miejsce na przechowywanie załączonych akcesoriów
- podświetlenie
- nie różowy kolor
- baterie w zestawie

Wady
- nie zachowana skala
- delikatne zawiasy w lodówce
- wysoka cena (109 zł)
- mała dostępność (widziałam je tylko w markecie E'leclerc).

Myślę, że jeśli szukacie wystrzałowego prezentu dla jakiejś dziewczynki lub nie przejmujecie się aż tak bardzo skalą, to ten zestaw będzie idealny. Jest efekt łał, ale bez kiczu.

Pozdrawiam ciepło

Natalia

21 komentarzy: Podziel się swoim zdaniem:

  1. Hello from Spain: I love your new kitchen. Fabulous color. Very real. Nice purchase. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilość i jakość wyposażenia niezwykle mnie zaskoczyła! Oczywiście pozytywnie! Wizualnie jest super!
    Dobry zakup!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Ta kuchnia od razu chwyciła mnie za portfel...eee to znaczy serce:)

      Usuń
  3. Faktycznie trochę mała, nawet na MH. Cleo musiałaby się porządnie schylić do zlewu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. T o prawda, ale w wolnej chwili postaram się temu zaradzić:)

      Usuń
  4. Cokolik i ściana z kafelkami powinny załatwić sprawę z proporcjami. Kuchnia bardzo mi się podoba, choć ja wolę styl vintage. Szczerze mówiąc nie zastanawiałam się nigdy nad takimi zabawkami, ale widziałam sporo różnych kuchni klonikowych i ceny były nieporównanie niższe, ale być może standard wykonania też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie pierwszy raz na taką trafiłam, ale mimo wszystko uważam, że cena trochę wygórowana. jeszcze 50 zł i można już cały domek dostać, a tu tylko kuchnia.

      Usuń
  5. Piękna biała kuchnia! Na dodatek tyle dodatków!!!! Tylko ta cena :( przy niezachowanej skali, to cena trochę rozczarowuje :( Nie mniej gratuluję nabytku, bo przyda się Twoim lalkom :D Będziemy czekać na dalszy czynny udział nowej kuchni w Twojej historii blogowania :D Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Przyznam, że ten zestawik robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dwie Lucy Defa , nie przypuszczałam że firma wypuściła również taką fajną kuchnię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast jestem zadziwiona jakością wykonania i pomysłem. Fajnie, że nie wszyscy próbują wciskać lalki w różowe meble:)

      Usuń
  8. Ale fajna ta kuchnia! Nie spodziewałabym się takiej po firmie, która produkuję Defę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kuchnia i ile akcesoriów - daje to dużo możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle przydasiów <3 Sama kuchnia podoba mi się umiarkowanie, ale dodatki są... łał. Lubię to, oj lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna kuchnia! Jak widać, bardzo funkcjonalna.. a ile pięknych zdjęć będziesz mogła z nią zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiem czemu, ale zawsze mnie rozczulają takie dodatki jak zdejmowalne
    pokrywki czy wyjmowalne produkty spożywcze - jestem absolutnie na tak!
    wczoraj byłam z córą w sklepie "Tiger" i za 31zł mam przezroczysty regalik
    niby komodę, 4 teczki doń i dwa urocze a folklorystyczne pojemniki...
    i też MH świetnie się prezentują przy takiej skali, więc raczej wiadomo...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Pikna! Muszę kiedyś kupić! Muszę!
    Pozdrawiam, ŁMS

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swoją opinię